تفاوت ورک استیشن استوک یا یوزد اچ پی با نیو
نوشته شده توسط : faramarz

در حال حاضر با افزایش نرخ ارز، قیمت تجهیزات کامپیوتری و شبکه افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل است که کاربران تمایل بیشتری نسبت به خرید محصولات موجود در انبار (یا دست دوم) دارند. از جمله این تجهیزات می توان به «خرید ورک استیشن استوک» اشاره کرد که قیمت سهام آن بسیار مناسبتر است. در این مبحث می خواهیم در مورد معرفی، تفاوت، قیمت و خرید ایستگاه کاری استوک یا محفظه کارکرده HP صحبت کنیم. با ما بمان.

ایستگاه کاری HP Stock
ایستگاه کاری یک کیس کامپیوتری است که مانند کامپیوتر شخصی شامل پردازنده، رم، هارد دیسک و سایر قطعات است، با این تفاوت که از لپ تاپ و کامپیوتر معمولی بسیار قدرتمندتر است. دلیل قدرتمندتر بودن ایستگاه‌های کاری نسبت به رایانه‌های شخصی این است که ایستگاه‌های کاری توانایی پشتیبانی از پردازنده‌های دوگانه و پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندتر و فضای رم بیشتر را دارند. به همین دلیل است که قیمت ایستگاه کاری کمی بالاتر از لپ تاپ است. با این حال، اگر به تجهیزات قدرتمندتری نسبت به یک ایستگاه کاری نیاز دارید، می توانید از سرورهای شبکه استفاده کنید.
ورک استیشن ها توسط برندهای مختلفی مانند لنوو، ایسوس، اچ پی و ... تولید می شوند که در این میان برند اچ پی قوی ترین ورک استیشن ها را تولید می کند. ایستگاه های کاری HP Case دارای 4 نسل هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. ایستگاه های کاری HP طول عمر بسیار بالایی دارند و می توانید سال ها با خیال راحت از آنها استفاده کنید. با توجه به قیمت بالای این کیف های جدید، کاربران ترجیح می دهند از استوک خود استفاده کنند.



عمل چیست؟
استوک در لغت به معنای انبار است و در اصطلاح کامپیوتری به معنای کالایی است که استفاده شده، اما عملکرد خوبی دارد و قابل استفاده است. برای درک بهتر می توانید کلمه سهام را معادل دو کلمه استفاده شده و استفاده شده در نظر بگیرید. در بسیاری از تجهیزات شبکه مانند سوئیچ های سیسکو، سرورهای HP و ایستگاه های کاری کیس، موجودی محصولات Navi آنها پرفروش ترین است.
تفاوت بین ایستگاه کاری HP اصلی و جدید چیست؟
چمدان ایستگاه کاری انبار:

از نظر عملکرد سالم است.
قیمت بسیار پایین تری دارد.
دوره استفاده مشخصی وجود دارد.
آکبند نیست.
ممکن است جعبه نداشته باشد.
ممکن است خط و خش داشته باشد.
با خرید محفظه ایستگاه کاری اچ پی کارکرده در هزینه ها صرفه جویی می کنید و دقیقاً عملکردی مشابه نمونه جدید خواهید داشت و در واقع فقط ممکن است از نظر دوستی تفاوت ظاهری کمی داشته باشند. البته اکثر محصولات یوزد شبیه نیو هستند. به عنوان مثال، اگر قیمت Navi Workstation Z240 HP حدود 1000 دلار باشد، قیمت سهام این کیس حتی می تواند به 600 دلار نیز برسد.
شایان ذکر است با نازلترین قیمت در بازار موجودی تمامی مدل های ایستگاه کاری اچ پی در شبکه گستر بورس با کیفیت تضمینی و تحویل فوری قابل خریداری است. در تمام ایستگاه های کاری موجود در سایت، چندین تست سلامت عملکرد توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. بنابراین دیگر نگران عملکرد دستگاه خود نباشید.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: